Kelasi Kapal

Thursday, August 25, 2011

duit raya

seronok betul kalau dah tua-tua gini pun masih dapat duit raya. makin tambah usia makin tambah nilai duit raya yang diterima, hehe. itu baru betul sifirnya.

alkisah pagi tadi ada tetamu datang ke sekolah. ada sedikit urusan. macam biasa tetamu dimuliakan dan dilayan baik-baik. cuma tak hidang air la sebab bulan puasa :p

tak sangka waktu nak balik tu, si tetamu hulurkan duit raya pada setiap murid. suke bebeno budak-budak ni dapat duit raya. sebagai cikgu kita tumpang sengih je la. tak sangka-sangka waktu bersalam nak pisah tu, salam 'berisi' rupanya, hehe. alhamdulillah.

boleh buat bayar tol & isi minyak esok (^_^)





2 comments:

Fazlinil Irma said...

loorrr.. sy silap tgok tarikh. ingat 24 hb. rupanya 21. pastu baca entry ni dapat duit raya boleh bayar tol.. eehh.. ummu ni balik naik apa? hahaa..

selamat pulang ke kl... ;D

Ummu~Ishak said...

21hb lepas balik naik bas. semalam balik naik kereta. cuti 2 minggu taklehla tinggal kereta kat sana, nak merayau ngan ape kat kl ni =)