Kelasi Kapal

Sunday, July 17, 2011

hadiah besdei

Rupanya aku dapat bukan 1 hadiah hari lahir tahun ni. Lupa lak hadiah yang satu ni. Hadiah belanja makan. Harusla lupa sebab makanan bila masuk perut dah tak nampak di mata, hehe.

Dengan hati riang gembira kami (aku n tukang belanja) pergi ke tempat idaman hati di Tanjung Lumpur, Kuantan minggu lepas. Konon-kononnya nak makan ikan bakar. Tapi tak bakar pun. Jadi masakan 3 rasa.




 sotong masak pedas ~memang pedas amat~


 jenahak 3 rasa


sup sayur


Memang puas hati la makan sekali ni. Walaupun minta lauk simple, tapi puas hati. Dua orang makan RM45. Boleh la tu. Lagipun orang belanja, bedal je, hihi.

Dan ini adalah hasilnya....

**sapa nak gi Tanjung Lumpur jangan lupe ajak koi

No comments: