Kelasi Kapal

Sunday, April 24, 2011

Lanchang lagi...

Pagi tadi ke Kuala Gandah lagi. Baru je beberapa minggu lepas pergi. Hoohhh.

Tapi pergi tadi bersebab. Meraikan member yang datang dari jauh. sekaligus nak tengok macam mana sambutan Pusat Konservasi Gajah terhadap tetamu vvip.

Memang mantop. Tak macam masa aku pergi sebelum-sebelum ni. Ye la wei, kau tu sapa orang nak sambut-sambut.

anak gajah yang terbaring sebab sakit kaki


Tetamu vvip tadi ialah KSN - Ketua Setiausaha Negara. Bukan calang-calang orang tu. Nak tengok juga orangnya macam mana. Selama ni tak pernah kenal pun, haha.

Sambil menengok juga beberapa orang pegawai tertinggi dalam NRE -Kementerian Sumber Asli dan Alam Sekitar-.


**sambil tengok betapa duit rakyat dibazirkan hanya kerana nak sambut seorang vvip, padahal vvip tu buat lawatan peribadi, bukan lawatan kerja. Siap bawa anak menantu cucu semua. Dunia oh dunia.

4 comments:

JIJI YU said...

itu normal

Ummu~Ishak said...

jiji yu,
begitulah dunia

liyana said...

mmg dh jd kebiasaan..
bile org besar nk dtg..
berpuluh2 ribu hbs..
padahal dtg x smpai sejam pn...
it reaally happen

Ummu~Ishak said...

liyana
mungkin mereka sudah yakin utk jawab depan Allah Taala kelak