Kelasi Kapal

Tuesday, September 07, 2010

Kullu Am Wa Antum Toyyibin

Assalamu'alaikum

Tinggal 5 hari Ramadhan bersama kita. Allahu Akbar. Agaknya kita tahu tak Ramadhan depan kita masih diberi peluang mengecapi atau tidak. Ada peningkatan amalan tak tahun ni? Ntah2 masih sama seperti tahun dulu2.

Mudah2an.. Allah masih memberi peluang kita mendakap Ramadhan 1432. Masih ada kekuatan untuk beribadah. Mudah2an, Insya-Allah.

Makanya..

Saya ingin menghadiahkan kad raya buat teman2 blogger yang saya sayangi :




dan sesiapa sahaja yang singgah di blog saya yang tak seberapa ni. Sudilah menerima kad raya tanpa muzik daripada saya, sebagai tanda ingatan tulus ikhlas.


Moga Aidilfitri yang bakal tiba membawa seribu rahmat untuk kita semua. Mohon maaf zahir & batin. Minal Aidi Wal Faizin

16 comments:

eqbalzack said...

kad raya blog pun jadilah ummu...something is better than nothing...hehe

terima kasih ye...

atikullah ismail™ said...

mkeaseh2...slmat hari raya jugak buat akak..sy raya di perantauan untuk ketiga kali yg berturut2..huwaaaa!!!

E.d.Y said...

thanks..dpt lg kad raya...

kad raya akak dah sampai..tq so much..siap ada duit raya lg...nak kene balas ke??

Ummu~Ishak said...

~>eqbalzack
nak pos kad raya tatau alamat.jadi bagi kat blog je lah :)

Ummu~Ishak said...

~>atikullah ismail
sama2. akak pun dulu raya diperantauan 3x berturut2. langsung tak balik mesia

Ummu~Ishak said...

~>edy
welkam. kalau nak balas, besar padang bola stadium akak tadahkan, heeee~

naniE said...

ummu..terima kasih dear..
sgt2 menghargai pemberianmu ini..
saya balik kampung di Keramat saja tahun ini..
Salam aidilfitri, maaf zahir batin dan jaga diri baik-baik ya..

Ummu~Ishak said...

~>nanie
sama2 :)
dekat sangat dah keramat tu
meh datang raya

cLovErX said...

uuu...terima kasih kak ummu....terharu2...waaa :x cayang la akak cengginik :-* arigatougozaimasu~~

Ummu~Ishak said...

~>cloverx
sayang erna gak. afwan :)

Pencacai Alim said...

thanks..dpt kad raya..thanks ummu ishak..dh ada citer baru ni....

Ummu~Ishak said...

~>pencacai alim
welkam.. cite baru apekah?

E.d.Y said...

xsempat la kak nak balas..balas kat blog je la k..tahun depan baru hantar kad raya...

Ummu~Ishak said...

~> edy
takde hal. tapi tahun depan kena yg ada muzik n lampu2, ngeh2

Sricahaya said...

thank's..huh..tak leh nak copy arrr..

Ummu~Ishak said...

~> sricahaya
sapa suh copy.. hish.. save image je :p